Officieel afscheid wethouder Koos de Vos.

Door Jolida Voetelink op 4 juni 2018

Afgelopen woensdag 30 mei hebben we afscheid genomen van wethouder Koos de Vos. De burgemeester had lovende woorden voor Koos. Een wethouder van en voor Meppelers. Een wethouder die velen zo niet alle Meppelers kent en die door velen gekend wordt. Altijd aanspreekbaar, bereid om voor kleine en grote zaken zich in te zetten. Na alle mooie woorden van de burgemeester kreeg ook Koos de gelegenheid een woord te zeggen. Koos hield het kort: alle tijd die hij zou verpraten zou maar ten koste gaan van de drinktijd en bovendien Koos houdt niet van applaus. Als fractie zullen we Koos missen als maatje. Als PvdA zien we een groots wethouder vertrekken. Als Meppelers zien we een boegbeeld die een enorm groot hart heeft voor Meppel vertrekken. Het is nog maar een keer gezegd: Koos ontzettend bedankt voor alles wat je gedaan hebt.

Jolida Voetelink

Jolida is nieuw op de lijst, maar niet nieuw in onze partij. Als voorzitter van de afdeling zet zij zich al jaren in voor een sterke PvdA. Ze laat een sterke gedrevenheid zien voor het behoud van een sterk en sociaal Meppel. Zij heeft visie, weet die ook uit te dragen en kan leiding geven

Meer over Jolida Voetelink