2e ledenvergadering 2023

28 maart 2023

Op zaterdag 1 april as. is er weer een ledenvergadering van onze afdeling Meppel. We hebben afgesproken elke eerste zaterdag van de even maanden bij elkaar te komen. We willen de gelegenheid hebben om elkaar te ontmoeten en bij te praten. De tweede vergadering van dit jaar is op 1 april om 10:30 tot 12:00 uur, in Meppel’s Inn aan de Leonard Springerlaan 14 in Meppel.

We hopen dat dat er veel leden kunnen komen om onder meer de politieke actualiteit te bespreken en nog eens stil te staan bij een terugblik op 15 maart jl. en de politieke actualiteit in de gemeente. Verder spreken we graag over de voortgang van de regionale samenwerking en over een geplande kennismaking met het bestuur van GroenLinks Meppel en de financiën van de afdeling.

Graag tot 1 april, we hopen u te zien op de ALV, uw aanwezigheid wordt zeer op prijs gesteld. Mocht u verhinderd zijn dan wensen wij u al vast een vrolijke Pasen!

Piet Wanrooij